1

Роль 3D-художника у розробці комп’ютерних ігор!

19 березня в 16:30 в аудиторії 337 відбулася відкрита лекція «Роль 3D-художника у розробці комп’ютерних ігор!». Модератор цієї лекції, Ганна Беганська, відверто та емоційно розповіла про основні етапи створення персонажів у ігровій індустрії.

На лекції обговорювались можливості сучасних технологій – скульптингу та моделювання. На прикладах моделей відомих персонажів з ігор “Ведьмак” та “Overwatch” було розглянуто процес створення героїв з точки зору 3D-художника, від отриманого концепта до деталей одягу, міміки обличчя та призначення текстур.

Багато студентів факультету Комп’ютерних наук, захоплених ігровою індустрією, були присутні на цієї лекції, в аудиторії майже не було вільного місця. Велику кількість питань ставили студенти, звертаючись до модератора. Обговорювались процедура нанесення текстур, зниження кількості полігонів, ретопологія сітки, зняття карт нормалей та багато інших питань, пов’язаних з 3D-графікою. Сподіваємось, що це не останній захід, який наш факультет Комп’ютерних наук організує разом з навчальним центром «3D Maya.com».

Останнім часом ігрова індустрія стає все більш популярною. На факультеті Комп’ютерних наук вже третій рік успішно працює «GameDevLab» – лабораторія кафедри Програмної інженерії з розробки комп’ютерних ігор.

Це була дуже цікава зустріч з дивовижним та захоплюючим світом комп’ютерних ігор!